ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακύρωση της παραγγελίας γίνεται στις παρακάτω περιπτώσεις :
– Κατά τη διάρκεια της παραγγελίας και ενώ βρίσκεστε στη “Φόρμα παραγγελίας” μπορείτε να πατήσετε το κουμπί “back” ώστε να διαγραφούν τα είδη που έχετε προσθέσει στην φόρμα σας.
– Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέσετε το 211 750 7700 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
– Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 211 750 7700 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.
Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την παραγγελία σας παρακαλούμε καλέστε μας στο 211750 7700 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναφέροντας το ονοματεπώνυμό σαςκαι ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Κάνοντας τις αγορές σας από την ιστοσελίδα μαςέχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους στις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του καταστήματος πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής ποιότητας ή ελαττωματικά προϊόντα (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, είτε στην αποστολή, προϊόντα κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.).


Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης έχει την επιλογή είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος, είτε μετά την παραλαβή, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η επιχείρησή μας διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχτεί την επιστροφή και την αντικατάσταση. Σε περίπτωση που η συσκευασία του προϊόντος έχει ανοιχθεί και το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί δεν δύναται να επιστραφεί.


Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ), και θα πρέπει απαραιτήτως να έχει προηγηθεί συνεννόηση με την ιστοσελίδα μας. Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται κατόπιν συνεννόησης. Σε περίπτωση υπαναχώρησης τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό κατά την παράδοσή του ή παρουσιάσει κάποιο ελάττωμα κατά τις πρώτες 14 ημέρες, τα έξοδα επιστροφής καλύπτονται εξολοκλήρου από την επιχείρησή μας.

ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται στις παρακάτω περιπτώσεις:
Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. ακουστικά).
Προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο (1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών).